Vandaag even niet - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu Vandaag even niet - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu

Vandaag even niet

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Familie

27 Juli 2009 | Peru, Arequipa

Beste meelezers, jullie zijn een dagelijks verslag gewend maar vandaag gaat dat even niet lukken.

Gisteren hebben we na aankomst met de nachtbus niet zo veel beleefd en vandaag hebben we het te druk met losbandige nonnen en een Incameisje op ijs. En dan vergeet ik nog het bezoek aan de kathedraal en de plaza de Armas.

We maken het prima. Jullie houden de post van vandaag tegoed. Houd je mail in de gaten.

• 27 Juli 2009 - 22:15

Zus:

heeeee, wat jammer nou, ik zat er al weer klaar voor...vooral weer eens een stukje van Jasper?
    Geintje, jullie zijn niet op werkkamp hoor!
    x Renate

• 28 Juli 2009 - 05:11

Elly En Rob:

Dat is nou jammer. Maar we zijn wel benieuwd naar losbandige nonnen en Incameisjes op ijs. Dus reken maar dat we onze mail-box goed in de gaten houden.
    Groet , Elly en Rob

• 28 Juli 2009 - 20:45

Monique:

Wat is dat nou Jaap?
    Ik verwacht wel een uitgebreid verslag hoor van de Inca-dames en nonnen.Wat kunnen jullie stuk voor stuk goed schrijven!Complimenten!

Familie

De familie Syswerda trekt dit vroege voorjaar naar Zuid-Afrika! Traditiegetrouw zullen wij onze reiservaringen vastleggen en deze doen vergezellen van fijnbesnaarde kiekjes. Ons het daar wel sin in

Actief sinds 26 Juni 2009