Nog een vooruitblik vanuit Munstergeleen - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu Nog een vooruitblik vanuit Munstergeleen - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu

Nog een vooruitblik vanuit Munstergeleen

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Familie

06 Juli 2009 | Nederland, Munstergeleen

Ja, het komt allemaal steeds dichterbij. Maar ik heb nu nog even wat anders aan mijn hoofd.
Terwijl die broer van mij op het strand zit te bakken in Renesse, moet ik nog ploeteren in de proefwerkweek. Niet dat ik er slecht voorsta, maar toch. Ik vind het niet eerlijk.

Hier in huis wordt iedereen steeds nerveuzer. Hoeveel rugzakken en koffers moeten we eigenlijk mee? Hoeveel kunnen we er dragen? Hoeveel hebben we er? Uiteindelijk hebben we besloten om nog een derde koffer aan te schaffen, omdat we anders misschien ruimte tekort komen in de andere twee.

Verder hebben we nu al maandenlang niets gehoord van de reisorganisatie, Peru-Online. Het is de bedoeling dat er op het vliegveld in Lima een Peruaan staat die onze vouchers heeft, ons naar het hotel brengt etcetera. Maar wat nou als die Peruaan er niet staat? Dan moeten we drie weken in Lima onder een brug slapen, of naar Nederland bellen om iemand uit te schelden. Zoals papa al zei, gaat er in dat geval nog veel meer mis. Misschien is een van onze koffers wel op weg naar Jakarta, of Tokio. Dan zijn we nog erger het haasje.

Genoeg doemscenario´s bedacht. Mijn ervaring is dat als je van tevoren hebt bedacht wat er allemaal mis kan gaan, dat het dan juist allemaal prima verloopt.

In ieder geval staat ons een geweldige ervaring te wachten, en ik heb heel veel zin in de reis.

Jullie horen nog van ons!

Adios, Jasper!

• 07 Juli 2009 - 12:18

Franzi Vossen:

dag jasper, natuurlijk wordt het een prachtige reis en als er iets mis gaat, is dat na de vakantie heel leuk om het met wat overdrijving en veel poeha te vertellen!
    een fijne reis.
    mvrgr franzi.

• 07 Juli 2009 - 19:37

Jacques En Thea:

Goede reis toegewenst,zonder alle of de helft van alle ellende die Jasper bedacht heeft.
    We blijven jullie volgen!

• 07 Juli 2009 - 21:03

Peter Vossen:

hallo jasper,
    denk maar zo: onder een brug in zonnig lima is altijd nog beter dan in een tent in een regenachtig munstergeleen!
    alleen: onder die brug heb je waarschijnlijk geen internetverbinding!
    in elk geval: een fijne reis met veel mooie indrukken. groetjes, peter

• 19 Juli 2009 - 16:15

Patricia & Gerard:

Wij volgen jullie "op de voet"!! Heel veel plezier, geniet en neem heel veel fotomateriaal mee, wij zijn verschrikkelijk nieuwsgierig.
    Heel veel liefs vanaf de Watersleyerweg!! Dag dag