Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu Nog 2 weekjes - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu

Nog 2 weekjes

Door: Jelle

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juni 2009 | Nederland, Munstergeleen

Het schiet toch door je hoofd. Steeds vaker. Nog 2 maanden en dan zit ik in Peru...
nog 4 weken...
Hé, nog maar 2, wat snel eigenlijk..

En voor je het weet stap je uit het vliegtuig en loop je tussen de lama's!

Wat moeten we allemaal mee nemen?
Zonnebrandcrème? Ja, maar ook een paar dikke truien, schijnt nogal wisselend klimaat te zijn daar.
En genoeg boeken, maar je koffer mag ook weer niet te zwaar worden.
De iPods worden volgegooid met de nieuwste muziek, de zonnebril afgestoft, er wordt nog even een nieuwe zwembroek gekocht want die oude is toch wel heel erg 2008...

De kriebels komen af en toe voorzichtig een bezoekje brengen aan je buik, steeds wat vaker, steeds wat heviger. Je wordt 's ochtends wakker en denkt: "Toch wel spannend, naar Peru."

Wat voor taal spreken ze eigenlijk in Peru? O, Spaans. Tsja, het enige Spaanse zinnetje dat ik ken is niet heel geschikt voor een vakantieblog...
Snelcursusje volgen dan maar.

En reisgidsen doorspitten, verhalen van anderen lezen en foto's bekijken. Je wilt toch wel weten wat je te wachten staat. Afgelopen week stond ik in een boekwinkel en zag ik een boekje "Vogels in Peru" staan. Eerste vogelboek dat ik ooit bekeken heb. Machtig interessant.

Maar alleen omdat je er heen gaat. En dat is nou juist het leuke van reizen. Je gaat dingen zien en doen die je nooit verwacht had.

Adios, Amigo's!
Jelle

• 05 Juli 2009 - 11:21

Franzi Vossen:

dag jelle,ik verheug me op jullie reisverslagen en zal ze met belangstelling volgen,met de kaart erbij. leer ik ook nog wat over peru, hoop ik!
    mvrgr franzi.

• 05 Juli 2009 - 11:42

Elly En Rob Jong:

Dit ziet er allemaal erg leuk uit.We hebben ons aangemeld en zijn zeer benieuwd naar het komende reisverslag.
    En natuurlijk wensen we jullie een hele fijne vakantie .Maar dat zal best wel lukken .
    Groetjes Elly en Rob

• 05 Juli 2009 - 13:47

Peter Vossen:

Hallo 4 J's,
    Ben benieuwd naar jullie reisverslag. Peru is nog ver weg van mijn belevingswereld maar dat zal de komende tijd waarschijnlijk snel en grondig veranderen.
    Bij dezen al een goede reis met veel mooie indrukken en goede ervaringen. Mvrgr, Peter

• 06 Juli 2009 - 10:12

Hanneke:

Geen Mexicaanse griep meebrengen, hoor!!
    Groetjes en heel veel plezier,

Hanneke

• 06 Juli 2009 - 20:39

EMMP:

Een hele fijne vakantie! Alleen gaan wij ook over twee weken weg en ze hebben vast geen WiFi in de bergen van Noorwegen. Hebben jullie ook postduiven?

• 06 Juli 2009 - 20:54

Peter En Paula:

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie in Peru toe en zijn benieuwd naar jullie ervaringen. hartelijke groeten en behouden terugkeer.
    Buen viaje y hasta la vista.
    Paula en Peter