Uren voor vertrek - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu Uren voor vertrek - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu

Uren voor vertrek

Door: Jaap

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juli 2009 | Nederland, Munstergeleen

Uren voor vertrek

Het voelt als een jetlag. De uren kruipen voorbij terwijl de koffers gevuld zijn. Alle vertrouwde spullen zijn ingepakt. De tijd verdwaast.

Nog een paar klusjes. Gras maaien, planten snoeien, stofzuigen, koelkast leegkoken. Bederfelijke drank opmaken. Van die dingen.

Jasper en Jeannette gaan vanmiddag nog even naar de nieuwe Harry Potter-film. Jelle moet zijn energie kwijt en stapt op de racefiets. Ik doe een voortukje bij het tv-verslag van de Tour de France. Lijkt me handig want er wacht ons een zeer korte nacht.

Onze Belgische taxichauffeur belt om te informeren of wij met al onze bagage wel in zijn Ford Mondeo passen. Waarschijnlijk ook om uit te sluiten dat hij vannacht om kwart voor vier vergeefs ergens aanbelt. Moet lukken met die auto, mogelijk met een of twee koffers op schoot.

We gaan vroeg naar bed vanavond. De wekker gaat om drie uur. Om kwart over zes vertrekt het vliegtuig van Zaventem naar Schiphol, van daar rechtstreeks naar Lima.

Het avontuur kan beginnen!

• 21 Juli 2009 - 18:55

Marlies Visser:

Hi Jeetjes,
    Geweldig wat jullie ondernemen. Zal zeker van jullie reisverhalen smullen nadat ik de 1e vier gelezen heb.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende verhaal.

Verslag uit: Nederland, Munstergeleen

Familie

De familie Syswerda trekt dit vroege voorjaar naar Zuid-Afrika! Traditiegetrouw zullen wij onze reiservaringen vastleggen en deze doen vergezellen van fijnbesnaarde kiekjes. Ons het daar wel sin in

Actief sinds 26 Juni 2009