Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Familie Syswerda - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Familie

03 Juli 2011 | Nederland, Munstergeleen

Vandaag nog de laatste dingen inpakken, de paklijst checken, de paklijst nog een keer checken. Afgelopen donderdag nog even mijn vwo-diploma opgehaald, vrijdag en zaterdag de hele boel gepakt. Mijn rugzak zit voor bijna 13 kg vol met T-shirts, broeken, schoenen, toiletspullen, zalfjes tegen muggen en ander ongerief, immodium, een EHBO-doos die ik het liefst zoveel mogelijk dicht laat, en nog veel meer spullen die ik nu even niet genoemd heb.
Vanavond ga ik al naar Schiphol. Morgenochtend om half 9 verzamelen we daar met de groep. Dinsdag komen we dan, na een tussenlanding in Istanbul, aan in Bankok.

Ik zal nog even uitleggen wat voor reis het precies is. Ik heb bij de reisorganistatie Mambo een jongerenreis geboekt voor ruim twee weken naar Thailand. Heb er erg veel zin in! We bezoeken uiteraard de hoogtepunten van het land, en alle reisgenoten zijn ongeveer van dezelfde leeftijd als ik. Het zijn allemaal meisjes, wat niet helemaal de bedoeling was, maar ongetwijfeld gaat het wel heel erg leuk worden.

Ik schrijf nu nog even vanuit Nederland, omdat dat morgen niet gaat lukken. We zitten dan immers de hele dag op een vliegveld of in een vliegtuig. Dinsdag zullen jullie weer van mij horen, vanuit Bankok dus.

Tot dinsdag dus!

  • 03 Juli 2011 - 13:06

    Peter Vossen:

    Arme Jasper (of bofkont?) om met alleen maar meisjes naar Thailand te moeten/mogen reizen!
    Hopelijk heb je genoeg leesstof bij je om je tijdens de lange reis niet te vervelen. Misschien kom je er trouwens niet aan toe met al dat gegiebel om je heen. Sterkte en tot lezens vanuit Bangkok.

  • 03 Juli 2011 - 16:48

    Franzi:

    jasper, succes met de laatste voorbereidingen. bofkont, die meiden leggen je in de watten! wat ik je zeg.


  • 03 Juli 2011 - 21:47

    Renate:

    En hoe beviel het slapen in het hippe CitizenM?

  • 04 Juli 2011 - 07:46

    Desirée:

    Hoi Jasper, veel plezier in Thailand, weet zeker dat je met veel leuke herinneringen naar huis zult komen. GENIET ER MAAR VAN!!!!!!!!

  • 04 Juli 2011 - 19:48

    Paula En Peter:

    Jasper, wij wensen je een heel prettige vakantie in Thailand toe. Wij hebben in oktober 2002 ook een rondreis door Thailand gemaakt. Wij willen graag via jouw verslagen nog eens mee genieten van dat land van de glimlach. Groetjes, Paula & Peter

  • 04 Juli 2011 - 21:39

    Inga ( Moeder Van Re:

    Hoi Jasper
    Van Femke heb ik deze adres per sms ontvangen. Door jou verslagen straks weet ik dan ook zon beetje waar jullie straks zitten, wat jullie zoals te zien krijgen en doen. Ben benieuwd naar jullie avonturen. Heel leuk en ik wens de hele groep heel veel plezier.
    En Jasper, laat je lekker in de watten leggen door al die meiden.
    Lekker genieten!!!
    Inga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Munstergeleen

Familie

De familie Syswerda trekt dit vroege voorjaar naar Zuid-Afrika! Traditiegetrouw zullen wij onze reiservaringen vastleggen en deze doen vergezellen van fijnbesnaarde kiekjes. Ons het daar wel sin in

Actief sinds 26 Juni 2009
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 68499

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 13 Maart 2016

Vier Jees & Big Five

09 Augustus 2011 - 30 Oktober 2011

Destination: Oz!

04 Juli 2011 - 19 Juli 2011

Rondreis Thailand

20 Juli 2009 - 14 Augustus 2009

Jees en lama's

Landen bezocht: